Visar resultat 1 till 2 av 2
    Reg.datum
    Aug 2012
    Tack
    36
    Tackad 101 gånger i 95 inlägg
    Blog Entries
    2

Standard Liggcykel - trike

Halloj!

Jag överväger att sälja min trike. Det är fråga om en liggcykel av märke HP Velotechnik, modell Scorpion.

Planen är i och för sig att jag ska hinna gå igenom den ordentligt och serva det som behövs och det blir först när man kan jobba utomhus i mer behagligt klimat, men jag tänkte att jag lägger ut lite av ett "förhandserbjudande" på cykelforum om någon här kan tänkas vara intresserad.

Lite kort så är den från 2011, har gått ca 1500 mil, har 27 växlar (shimano deore), har pakethållare och flaskhållare, är konverterad till pedelec (men det är inga konstigheter att återställa) och det finns diverse ytterligare tillbehör. Tillsammans så ligger nyvärdet på över 50000 kr och jag tänker mig 2/3 av detta som ett rimligt värde idag.
    Cyklar: Nishiki cityhybrid, Giant Anyroad, Cube HT MTB, Cannondale Synapse, Optima liggracer, Dahon vikcykel (tjänstecykel)

Reg.datum
    Aug 2012
    Tack
    36
    Tackad 101 gånger i 95 inlägg
    Blog Entries
    2

Standard

Kan meddela att triken nu är såld så "annonsen" är inte längre aktuell.
    Cyklar: Nishiki cityhybrid, Giant Anyroad, Cube HT MTB, Cannondale Synapse, Optima liggracer, Dahon vikcykel (tjänstecykel)

Liknande ämnen

1. KMX Trike
    By Charlie in forum Övriga cykeltyper
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2017-02-18, 22:28
  2. Köpa trike (liggvariant)
    By richardk in forum Köpråd och märken
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2015-07-21, 13:54
  3. Lindat handtag på en trike
    By starhawk in forum Mekhörnan
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-05-01, 19:12
  4. Bygge av trike
    By starhawk in forum Köpråd och märken
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-05-04, 20:51
  5. KMX trike showroom i Stockholm
    By MacTommy in forum Köpråd och märken
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-07-04, 19:11

Regler för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Om CykelForum.se
CykelForum.se är ett svenskt forum och mötesplats för cyklister. Oavsett om du cyklar på en Racer, Mountainbike, BMX, Stadscykel eller annan typ av cykel är detta forum för dig. Ställ eller svara på frågor, läs tips, få/ge köpråd, lär dig mer om träning, hitta cykellopp att ställa upp i och mycket mycket annat hittar du här på CykelForum.se, Välkommen!