Visar resultat 1 till 3 av 3
    Reg.datum
    Mar 2007
    Tack
    1
    Tackad 61 gånger i 51 inlägg

Standard Anlita personlig tränare

Jag läste i dag på cykla.se: http://cykla.se/personligt-traningsu...vatternrundan/

Du kan alltså få en "personlig" tränare för 1900:- i månaden.

Jag tycker idén är bra, men personligen är inte beredd att betala så mycket.

Men det finns säkert personer med god ekonomi och höga ambitioner som väljer att göra det. Frågan är om en sådan ambitiös person, som säker redan har en ganska bra koll på sin träning, verkligen får ut så mycket mer med detta program.
    mvh
    Markku
    http://msaweb.se/Cykel/

Reg.datum
    Jul 2011
    Tack
    85
    Tackad 102 gånger i 77 inlägg
    Blog Entries
    2

Standard

Med tanke på tids-jakten som är runt vättern så finns det säkert en hel del personer som tycker det är värt 1900/månad
    Drygt 11 tusen ( 6 mån ) är en nätt hög med stålar som jag själv skulle lagt på annat i livet.

3. Denna medlem säger tack till Heff för detta bra inlägg:

Reg.datum
    Aug 2012
    Tack
    36
    Tackad 101 gånger i 95 inlägg
    Blog Entries
    2

Standard

Wow!!! 13300 kr för två testdagar, personligt träningsupplägg och uppföljning på distans (mail eller telefon). Kanske en bransch att satsa på?
    Cyklar: Nishiki cityhybrid, Giant Anyroad, Cube HT MTB, Cannondale Synapse, Optima liggracer, Dahon vikcykel (tjänstecykel)

Liknande ämnen

1. Tränare
    By Heff in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-23, 06:01
  2. Personlig sadel!
    By Heff in forum Cykeldelar och tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-12-02, 00:54

Regler för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Om CykelForum.se
CykelForum.se är ett svenskt forum och mötesplats för cyklister. Oavsett om du cyklar på en Racer, Mountainbike, BMX, Stadscykel eller annan typ av cykel är detta forum för dig. Ställ eller svara på frågor, läs tips, få/ge köpråd, lär dig mer om träning, hitta cykellopp att ställa upp i och mycket mycket annat hittar du här på CykelForum.se, Välkommen!