Visar resultat 1 till 4 av 4
    Reg.datum
    Aug 2012
    Tack
    36
    Tackad 101 gånger i 95 inlägg
    Blog Entries
    2

Standard King of the mountain

Idag erövrade jag en "KOM". Det vill säga utmärkelsen "King of the mountain" på ett strava-segment. Har i och för sig inte jagat segment då jag tycker mig inse mina begränsningar och det finns gott om duktiga cyklister kring Falun/Borlänge. Att få sätta en "KOM" var dock en riktig ego-boost (som jag nu utsätter er forumkamrater för ). Som "förmildrande" omständighet ska jag nämna att det aktuella segmentet var förhållandevis torrt idag vilket gör det lite snabbare.

http://www.strava.com/segments/8179785?filter=overall
    Cyklar: Nishiki cityhybrid, HP Velotechnik el-konverterad trike, Giant Anyroad, Cube HT MTB, Cannondale komfortracer, Optima liggracer, Dahon vikcykel (tjänstecykel)

Reg.datum
    May 2009
    Tack
    6
    Tackad 228 gånger i 182 inlägg
    Blog Entries
    9

Standard

Bra jobbat.

Istället för "Seniormedlem" så kanske det är dags att byta till "King of the mountain" för att boosta egot lite till...
    "För en generation sedan behövde människan vila efter avslutad arbetsdag. Idag behöver de motion." Johan Teandersson, Sebastian Pemsel eller ?...

Fotoalbum på WAW Velomobil som rullar i Stockholm... http://velocity.h-by.se

Reg.datum
    Jul 2014
    Tack
    5
    Tackad 20 gånger i 13 inlägg

Standard

Grattis! jag hade länge KOM på ett segment i grannkvartet (som jag skapat själv ) men för någon månad sedan kom nån j--el och tog det!! ...jobbar på saken...
    Hammerhill Bikers

Reg.datum
    Aug 2012
    Tack
    36
    Tackad 101 gånger i 95 inlägg
    Blog Entries
    2

Standard

Tackar.

I och med dagens regn och gällande prognos så känner jag mig för närvarande trygg i att få behålla min KOM ett par veckor åtminstone.

Någon omklassning från seniormedlem känns dock i överkant.
    Cyklar: Nishiki cityhybrid, HP Velotechnik el-konverterad trike, Giant Anyroad, Cube HT MTB, Cannondale komfortracer, Optima liggracer, Dahon vikcykel (tjänstecykel)

Liknande ämnen

1. Mountain
    By Peter59 in forum Köpråd och märken
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-06-01, 07:13
  2. Fram King 1936
    By tv.1982 in forum Övriga cykeltyper
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-29, 15:18
  3. For Sale. Identiti Mr Hyde FRX Mountain bike
    By AlanWSM in forum Köp & Sälj
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-04-11, 19:51
  4. Mountain Bike framhjul skrammlar??
    By 93kar38 in forum Cykeldelar och tillbehör
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-10-24, 21:18
  5. Continental Race King RaceSport
    By Jannevega in forum Mountainbike
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-10-05, 17:41

Regler för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Om CykelForum.se
CykelForum.se är ett svenskt forum och mötesplats för cyklister. Oavsett om du cyklar på en Racer, Mountainbike, BMX, Stadscykel eller annan typ av cykel är detta forum för dig. Ställ eller svara på frågor, läs tips, få/ge köpråd, lär dig mer om träning, hitta cykellopp att ställa upp i och mycket mycket annat hittar du här på CykelForum.se, Välkommen!