Visar resultat 1 till 6 av 6
    Reg.datum
    May 2013
    Tack
    0
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Standard Startplats Vätternrundan 2014

12 min sen var det tydligen fullt! Så nu blir det till att leta på blocket mm. Nu till min fråga. Hur går man tillväga om man lyckas köpa någon annans plats tex via blocket? Så jag/vi inte blir lurade!

Reg.datum
    Feb 2011
    Tack
    34
    Tackad 1 gång i 1 inlägg

Standard

Det brukar vara en överlåtelseperiod i april/maj då kan man ordna med överlåtelser av startplatser, fram tills dess är det bara för dig att cykla och ha kul.

Reg.datum
    Dec 2012
    Tack
    15
    Tackad 2 gånger i 2 inlägg

Standard

Det finns tydligen en notorisk bedragare som brukar sälja på blocket och startplats.nu. Personen i fråga har mest hållt på med det på vasaloppet men har även gjort det med vätternrundan och lidingöloppet. Så var medveten fråga lite specifika cykel frågor och kolla med vätternrundan. Finns mer att läsa om på skidforum.nu

Reg.datum
    Jan 2013
    Tack
    3
    Tackad 12 gånger i 10 inlägg

Standard

Jag ska ställa en fråga som jag inte trodde att jag någonsin skulle göra.
    Vad skulle du kunna tänka dig att ge för en startplats, inklusive avgiften för ”namnbyte”?
    Och som Kurik skriver. Det finns de som säljer men inte levererar så att säga. Så det är inte bara att.

Reg.datum
    Jun 2012
    Tack
    40
    Tackad 101 gånger i 80 inlägg

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pebben Visa inlägg
    Jag ska ställa en fråga som jag inte trodde att jag någonsin skulle göra.
    Vad skulle du kunna tänka dig att ge för en startplats, inklusive avgiften för ”namnbyte”?
    Och som Kurik skriver. Det finns de som säljer men inte levererar så att säga. Så det är inte bara att.
    Om din fråga är ställd till alla så säger jag 895 -995 för en start. Man borde få välja mat eller inte i Jönköping, Hjo & målet (iskall sallad å lättöl). Väljer man utan mat så skulle loppet få kosta 495 - 595 kr. Namnbyte, byte av starttid etc...250 kr är väl rimligt för den tjänsten.

Skulle jag köpa en restplats på nätet så max 900 kr inkl. namnet.

Reg.datum
    Jun 2012
    Tack
    40
    Tackad 101 gånger i 80 inlägg

Standard

Citat Ursprungligen postat av kurik Visa inlägg
    Det finns tydligen en notorisk bedragare som brukar sälja på blocket och startplats.nu. Personen i fråga har mest hållt på med det på vasaloppet men har även gjort det med vätternrundan och lidingöloppet. Så var medveten fråga lite specifika cykel frågor och kolla med vätternrundan. Finns mer att läsa om på skidforum.nu
    Finns notoriska bedragare som använder bilen som vapen på motionslop.

Liknande ämnen

1. Vätternrundan startplats till salu
    By Ulo in forum Köp & Sälj
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-13, 10:41
  2. Startplats Vätternrundan säljes - 19:36
    By muhlsa in forum Köp & Sälj
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-12, 21:36
  3. Startplats Vätternrundan 2011 Säljes
    By Micro in forum Köp & Sälj
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-07, 15:25
  4. 1st startplats till vätternrundan köpes
    By Axenstjerna in forum Köp & Sälj
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 19:03
  5. Startplats i vätternrundan - köpes!
    By evilkenivel in forum Motionslopp
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 12:31

Regler för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Om CykelForum.se
CykelForum.se är ett svenskt forum och mötesplats för cyklister. Oavsett om du cyklar på en Racer, Mountainbike, BMX, Stadscykel eller annan typ av cykel är detta forum för dig. Ställ eller svara på frågor, läs tips, få/ge köpråd, lär dig mer om träning, hitta cykellopp att ställa upp i och mycket mycket annat hittar du här på CykelForum.se, Välkommen!