Visar resultat 1 till 6 av 6
    Reg.datum
    May 2013
    Tack
    1
    Tackad 0 gånger i 0 inlägg

Standard Cykel väg Tyresö

Hej
    Detta är mitt första inlägg i forumet.
    Det är så att jag har börjat att cykla lite i tyresö. Och jag har upptäckt pilar på cykelbanan märkt "S"
    Nu till frågan.
    Är det någon på detta forum som vet ifall det är en rundtur, eller ifall den gå till ett visst ställe och framför allt hur lång den är.

Väldig tacksam för svar

Reg.datum
    May 2009
    Tack
    6
    Tackad 227 gånger i 182 inlägg
    Blog Entries
    9

Standard

Är det sprejade pilar eller är de målade?
    "För en generation sedan behövde människan vila efter avslutad arbetsdag. Idag behöver de motion." Johan Teandersson, Sebastian Pemsel eller ?...

Fotoalbum på WAW Velomobil som rullar i Stockholm... http://velocity.h-by.se

Reg.datum
    May 2013
    Tack
    1

Standard

Det är sprejade med vit färg

Reg.datum
    May 2009
    Tack
    6
    Tackad 227 gånger i 182 inlägg
    Blog Entries
    9

Standard

I Hässelby där jag bor så går Hässelby Loppet varje höst... ca 1mil löpning. Den rundan sprejar dom varje år för att folk ska hitta rätt.

Finns det några sådana lopp i Tyresö kanske som man skulle kunna koppla till S månne tro?

----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Finns kartor här på Friskisloppet... http://www.tyreso.friskissvettis.se/...tklasser-banor

Är det i närheten där du sett pilarna?
    Senast redigerad av MacTommy den 2013-08-13 klockan 15:17
    "För en generation sedan behövde människan vila efter avslutad arbetsdag. Idag behöver de motion." Johan Teandersson, Sebastian Pemsel eller ?...

Fotoalbum på WAW Velomobil som rullar i Stockholm... http://velocity.h-by.se

Reg.datum
    Jun 2012
    Tack
    40
    Tackad 101 gånger i 80 inlägg

Standard

Spurta! Varje pil betyder spurta, detta är en konspiration av SCF för att få fram fler svenska toppcyklister.
    Undvikande beteende straffas hårt!

Reg.datum
    May 2013
    Tack
    1

Standard

Citat Ursprungligen postat av mactommy Visa inlägg
    I Hässelby där jag bor så går Hässelby Loppet varje höst... ca 1mil löpning. Den rundan sprejar dom varje år för att folk ska hitta rätt.

Finns det några sådana lopp i Tyresö kanske som man skulle kunna koppla till S månne tro?

----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Finns kartor här på Friskisloppet... Startklasser - banor

Är det i närheten där du sett pilarna?
    Nja det stämmer inte riktigt.
    Igår när jag var ute och cykla så såg jag dessa pilar även borta i Handen med samma "s", börjar att fundera på ifall det kan betyda Södertörn. Jag skall nog försöka att följa dessa pilar i helgen och då få se var jag hanmnar

Regler för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Om CykelForum.se
CykelForum.se är ett svenskt forum och mötesplats för cyklister. Oavsett om du cyklar på en Racer, Mountainbike, BMX, Stadscykel eller annan typ av cykel är detta forum för dig. Ställ eller svara på frågor, läs tips, få/ge köpråd, lär dig mer om träning, hitta cykellopp att ställa upp i och mycket mycket annat hittar du här på CykelForum.se, Välkommen!