Visar resultat 1 till 6 av 6
    Reg.datum
    Jun 2012
    Tack
    40
    Tackad 101 gnger i 80 inlgg

Standard Vad kan man ta p vgen, sjlvplock!

Hr vlkomnar vi alla tips p mat och dryck samt dess anskaffning, vi frsker att hlla oss inom lagens rmrken s rena rn och inbrott r inte av intresse.

Kyrkor har i princip alltid vatten att dricka. Spana efter kyrktorn i horisonten och du finner en oas!

Reg.datum
    Jan 2013
    Tack
    4
    Tackad 68 gnger i 59 inlgg

Standard

Var nnstans d p kyrkan? Menar du vattenslangen lngst bort p kyrkogrden? r inte de flesta mindre kyrkor lsta dagtid?

Reg.datum
    Jun 2012
    Tack
    40

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cyclus Visa inlägg
    Var nnstans d p kyrkan? Menar du vattenslangen lngst bort p kyrkogrden? r inte de flesta mindre kyrkor lsta dagtid?
    Jag menar dr man fyller vattenkannorna, kyrkogrdarna r/kan vara lsta nattetid men vi pratar inte 2 meters taggtrd direkt. En del erbjuder dessutom utedass med mjlighet att tvtta sig i handfat (inte kroppen), glm inte att bidra med ett par kronor om ni anvnder faciliteterna.

Sen till fda, att palla ett pple i farten kan ju rknas som kriminellt men frga frst s brukar det ordna sig, fallfrukt brukar man f av alla. Br och svamp....jag r dlig p snt och ssongen fr lingon blbr r kort. Kreatin i lingon r ju bra, kanske kommer man hem med jttelr efter 10-milaturen?

Reg.datum
    Jul 2012
    Tack
    0
    Tackad 5 gnger i 5 inlgg

Standard

"ute p landet" finns det ofta sjlvserveringsbord utstllda dr nn bonde sljer ssongens frukt, br och grnsaker. Man plockar det man vill ha och slnger pengar i en burk.

Kyrkogrdsvatten nyttjade jag mycket i helgen som gick nr det var s hysteriskt varmt.

Reg.datum
    Jun 2013
    Tack
    2
    Tackad 7 gnger i 7 inlgg

6. Denna medlem sger tack till T M fr detta bra inlgg:

Reg.datum
    Jun 2012
    Tack
    40

Standard

Alm,,man fr nog allt lra sig identifiera vxterna ordentligt s man inte blir sjuk. Men jag ska prova en del nya vxter hemma i salladen, terkommer med recension om jag verlever. Dr jag s fr den p forumet som cyklat flest hjdmeter 2014 rva min Rose

Liknande ämnen

1. Vettiga Verktyg Vid Vgen
    By Sageborn in forum Cykeldelar och tillbehr
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2013-12-19, 23:33
  2. Vart tar alla cyklar vgen?
    By Henkan in forum Landsvg / Racer / Cross
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-05, 13:03
  3. Matstllen efter vgen. Bra och dliga.
    By McGallon in forum vrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 10:53

Regler för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Om CykelForum.se
CykelForum.se r ett svenskt forum och mtesplats fr cyklister. Oavsett om du cyklar p en Racer, Mountainbike, BMX, Stadscykel eller annan typ av cykel r detta forum fr dig. Stll eller svara p frgor, ls tips, f/ge kprd, lr dig mer om trning, hitta cykellopp att stlla upp i och mycket mycket annat hittar du hr p CykelForum.se, Vlkommen!